Ny tidningsanka | Sverigedemokraterna i Sjöbo

Ny tidningsanka

Jesper har aldrig varit aktiv eller ens medlem i SD, däremot kan ju många av dem han växt upp med sympatiserat med SD, för vi blir ju bara fler och fler, nu senast i EU-valet blev vi största parti i Sjöbo vilket ju tydligen har spridit en viss panik hos Journalisterna på Ystads Allehanda, därför tar man nu till alla medel för att göra sken av att vi har avhoppare, vilket inte är sant.
Man kan väl också ana att Journalisten Emma Niwen är röd till partifärgen, som så många andra Journalister, vilket kommer att bli ett stort problem för tidningarna i framtiden när vi har vuxit oss så stora att vi har ensam majoritet i Riksdagen. Det innebär att mer än halva befolkningen inte kommer att köpa dessa snedvridna tidningar, vilket redan har börjat med mindre prenumerationer på papperstidningarna.
Så till Ystads Allehanda vill jag säga att ni behöver ta in journalister som sympatiserar med SD om ni vill överleva som tidning i framtiden.

Lars-Wilhelm Larsson
Ordförande SD-Sjöbo